Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy  Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej z FORFITER exclusive, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, pisząc na adres siedziby FORFITER exclusive ADAM KOKOT UL. Brzeźnicka 46 B lok.10, 42-215 Częstochowa , lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@forfiterexclusive.pl

Kupujący może skorzystać ze wzoru Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

Przesyłkę należy nadać na adres: FORFITER exclusive ADAM KOKOT UL. Brzeźnicka 46 B lok.10, 42-215 Częstochowa.

Wzór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy).

Adresat: FORFITER exclusive ADAM KOKOT UL. Brzeźnicka 46 B lok.10, 42-215 Częstochowa.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Towar nie może być uszkodzony i musi nadawać się do powtórnej sprzedaży. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Klient odsyła zwracany towar na własny koszt. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email lub telefon informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt zamawiającego

Do zwracanego towaru koniecznie należy dołączyć paragon, w innym wypadku zwrot nie będzie rozpatrywany.

Reklamacje

Jeśli zauważą Państwo w zakupionym u nas towarze wadę, możecie go Państwo zareklamować. Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu z kurierem.

Przed zwrotem prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 536-407-970 lub na adres e-mail biuro@forfiterexclusive.pl

W przypadku wysyłki przedmiotu do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu towaru plik pdf do pobrania.

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: biuro@forfiterexclusive.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odbiór reklamowanego towaru następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.

REKLAMACJA TOWARU

REGULAMIN SKLEPU

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Do zwracanego towaru koniecznie należy dołączyć paragon, w innym wypadku zwrot nie będzie rozpatrywany.

Treść jest chroniona prawami autorskimi.